Yhdistys

Jyvässeudun Perinnesaunojat ry vaalii ja edistää suomalaisen saunaperinteen mukaista saunomistapaa ja saunakulttuuria.

Jäsenmaksut

Jäsenmaksu on kalenterivuosittainen. Vuoden 2024 jäsenmaksu on 70 €.

Saunalla emme ota vastaan jäsenmaksuja, maksu ainoastaan pankkisiirrolla Jyvässeudun Perinnesaunojat ry:n tilille FI76 1045 3000 1722 79 (Nordea). Kirjoita viestikenttään viitteeksi  ”{Etunimi} {Sukunimi} JM 2024”. Jäsenmaksun maksamisesta on lisäksi ilmoitettava yhdistyksen sähköpostiin: jyvasseudunperinnesaunojat@gmail.com

Liity jäseneksi

Voit liittyä Jyvässeudun Perinnesaunojat ry:n jäseneksi joko maksamalla jäsenmaksun ja ilmoittamalla sähköpostiin tai oheisella lomakkeella. Hakemuksestasi lähetetään kopio antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tutustuthan saunaetikettiin, turvallisuusohjeeseen ja yhdistyksen sääntöihin ennen liittymistäsi. Kaikkien jäsenten odotetaan sitoutuvan niihin.

Yhdistyksen hallitus 2024

• Puheenjohtaja Petteri Kivimäki
    • Varapuheenjohtaja Kari Laine
    • Sihteeri Susanna Karkulahti
    • Jäsen Harri Kaulimo
    • Jäsen Pasi Surakka
    • Jäsen Laura Iltola

Kunniajäsenet

Kunniajäsenet ovat tehneet pitkään talkootyötä yhdistyksen hyväksi tai muuten edistäneet huomattavasti yhdistyksen tarkoitusperiä.

• Tuure Helo
    • Mirja Lahtinen